הקמה וניהול קמפיינים דיגיטליים

תוכן הוא מלך, אין ספק, אבל יש חשיבות מכרעת לתזמון נכון ופניה לקהל מתאים. הקמה וניהול קמפיינים דיגיטליים זה עניין פשוט לכאורה וכשמדובר בעסק קטן או בינוני, לעתים קרובות מאד ניתן ללמוד לעשות זאת תוך זמן קצר בקורס "סודות שבמדיה", אך לפעמים, כשיש צורך בערך מוסף או מדובר בארגון גדול יותר, חייבים להיעזר בבעל מקצוע שזהו תחום התמחותו.

בתור בועטת ברשת אני מדמה את ההקמה והניהול של קמפיינים דיגיטליים כהכנה של נבחרת כדורגל למשחק מכריע. זה מתחיל מבחירת השחקנים המתאימים (שימוש בפלטפורמות נכונות ותוכן מדויק) וממשיך בפיתוח אסטרטגיה מורכבת בה כל שחקן מקבל תפקיד משלו, אך התוצאה הסופית תלויה במאמץ משותף ותזמון מדויק של כל צעד.

קמפיין דיגיטלי טוב הוא קודם כל יצירתי ומגיב טוב לשינויים ספונטניים. התוצאה הסופית שעומדת לנגד עיני כשאני מפתחת קמפיין דיגיטלי עוזרת לי לבחון קודם כל היתכנות, למצוא דרכי פעולה תוך כדי הקפדה על מדדי יעילות. דיוק לצד גמישות מחשבתית ומטרה ברורה מסייעים לי בעבודה שלי. אני לא מאמינה בשבלונות ותבניות מוכנות – בהקמה וניהול של כל קמפיין דיגיטלי אני נמצאת עם יד על הדופק ומוכנה להגיב בכל רגע נתון.

עם בועטת ברשת אתם לא רק בועטים – אתם קולעים!