ipad

מה עדיף לכל בעל עסק – קידום ברשתות החברתיות או בניית אתר?

כיום, בימים בהם הגְּלוֹבָּלִיזַצְיָה פתחה את השוק ויחסי ההיצע והביקוש השתנו באופן דרמטי למדיי, חשוב להבין כיצד קידום ברשתות החברתיות ו\או בניית אתר, הם אלמנטים אשר עשויים לסייע רבות ולייצר טראפיק (תנועת גולשים וצרכנים) ישירות אליכם ולבית העסק.
באשר לשאלה "מה עדיף?", אין ספק שהתשובה היא אינה חד משמעית, היות וחלק מהעסקים יטיבו עם עצמם אם יפנו אל פרסום ממומן בגוגל ובניית אתר אינטרנט, בעוד שחלקו האחר של בתי העסק, יפנה אל קידום ברשתות החברתיות וישים את דגשיו על פרסום ברשתות כמו פייסבוק הוותיק, אינסטגרם, לינקדין שמיועד לעסקים וכדומה.

מה עדיף? פייסבוק או בניית דף נחיתה?
נתחיל מהסוף, ונציין כי השילוב של השניים מהווה משוואה מנצחת של יצירת דף נחיתה ו\או בניית אתר יחד עם תיבול נכון של פרסום ברשתות החברתיות של אותו דף נחיתה שבניתם. למעשה, ככל שתתקפו יותר זירות וירטואליות לטובת פרסום העסק, כך תוכלו כנראה להגדיל את התנועה של הצרכנים לכיוונכם, להעלות את אחוזי סגירת העסקאות וליהנות מעולמנו הדיגיטלי.

טיפים לגבי פרסום ברשתות החברתיות:
באופן כללי, כאשר נופלת ההחלטה לפרסם באינטרנט, יש לשים דגש על תוכן איכותי מאוד ומקורי, כזה אשר לא משועתק וגנוב מאתרים אחרים, וכזה אשר גוגל יחליט לדרגו ולמצבו גבוה בתוצאות מנועי החיפוש. כאשר מדסקסים בנושא של פרסום ברשתות החברתיות, התוכן אמנם גם כן חשוב, אך הוא לא תופס את המקום הראשון בחשיבות האלמנטים הפרסומיים. בעת קידום ברשתות החברתיות, כדאי לשים את הדגש דווקא על אופי צעיר ורענן של תמונות ייחודיות, תגים (HASHTAGS) נכונים ויעילים (כאלו אשר רלוונטיים לתחום שלכם ויצוצו כאשר אנשים יחפשו ביטויים ברשתות החברתיות) והתעדכנות שוטפת במתרחש בפלטפורמות החברתיות (קיימים טרנדים ואופנות ייחודיות, נושאים ויראליים וכדומה).
אז כנראה שבאשר לשאלה מה כדאי לבעלי העסק, התשובה אינה חד משמעית ומצריכה היוועצות של המומחים בתחומי המיתוג והשיווק האינטרנטי. במידה ואתם תרים אחר בניית אתר אינטרנט לעסק, דעו כי אחר כך גם תצטרכו לקדמו ולפרסמו.
בהצלחה ומיתוג נעים!

Tags: No tags

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *