65925677_2472492666136917_615553561811484672_o

לחדש, לחדש, לחדש

לא פעם אני שומעת מהלקוחות שלי את המשפט: "אבל שמתי כסף על פוסט אחד והוא עובד, למה צריך לכתוב עוד משהו?"

הכוונה היא לפוסט ממומן מהעמוד העסקי, בפייסבוק או באינסטגרם, שמכוון לקהל לקוחות פוטנציאליים ומיועד להביא לידים אפקטיביים. אם קיים פוסט כזה, האם צריך להשקיע בכתיבה של פוסטים נוספים, כי הנה, כבר מצאנו את האיכות, בואו פשוט נחכה לקטוף את הלקוחות החדשים שיגיעו.

התשובה היא חד משמעית – לא, זה לא עובד ככה וזה מכמה סיבות.

פעם אחת לא מספיקה

לקוח צריך לרצות מאד את השירות או את המוצר שלך, כדי אחרי שנתקל בו פעם אחת, להיכנס ולהזמין או לקנות אותו. נכון, זה קורה, אבל לעתים מאד נדירות. לקוח צריך להיחשף למוצר / שירות מספר פעמים, כדי לקבל החלטה. לפעמים רגע החשיפה לא ממש מתאים (הבן אדם נמצא בפגישה, בנסיעה, עם ילדים) ולפעמים החשיפה כן תגרום לו לעשות לייק לעמוד ואז מה? אם לא יהיה בו תוכן חדש – איך הוא ייחשף שוב לשירות.

אותו דבר – נמאס

נכון, אפשר לטרגט קהלים בצורה מאד מדויקת, אבל ברגע שאותו פוסט ממומן "ירדוף" אחרי לקוח פוטנציאלי פעם או פעמיים או ארבעה פעמים ביום, זה יכול ליצור תגובה הפוכה. כולנו נלחמים על הקשב והריכוז של הלקוחות הפוטנציאליים שלנו ואם אנחנו נראה להם פעם אחרי פעם אותו דבר, זה יבאס.

עמוד מקצועי, חי, בועט

לא במקרה בחרתי לעסק שלי את השם "בועטת ברשת". התוכן שאתם מעלים לעמוד העסקי שלכם חייב להיות בולט. משתנה, מעניק ערך מוסף, כמה שיותר מקושר לאקטואליה. זה לא הזמן לשבת בחיבוק ידיים גם אם יש כרגע פוסט ממומן שרץ אי שם במרחב וירטואלי ומזמין לקוחות.

רושם ראשוני – קובע

לקוחות רבים בוחרים להיכנס לעמוד שלך כדי להתרשם. אם הם יראו תוכן מתחדש, מגוון, מעניין, שמדבר אליהם, הסיכויים שיבצעו רכישה – גבוהים יותר. תהממו אותם. תראו להם את המקצועיות שלכם, את היכולות ואת הנחיצות של המוצר / השירות שלכם עבורם.

חייב להיות מעניין

תשמעו, לעניין זו מטרת העל שלנו כבעלי מקצוע ברשת. העמוד העסקי שלכם הוא ויטרינה, המאפשרת הצצה אל העסק. ואם בעסקים פיזיים מחליפים עיצוב ויטרינה פעם בכמה חודשים, כאן יש לכם הזדמנות לעשות שינוי לפחות פעמיים בשבוע. כל פוסט חדש משנה את המראה, ומוסיף חידוש. וזה בדיוק מה שהלקוח צריך – שיחדשו לו ויעניינו אותו.

עכשיו משימה: קחו לעצמכם 15 דקות, בדיוק כמו בתמונה למטה וכתבו 5 רעיונות לפוסטים שאפשר להעלות בעמוד העסקי שלכם בשבועות הקרובים.

בהצלחה!

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *